| 1. |
2025/08/31 |
実践者インタビューからみる包括的性教育における困難性について―大人向けプログラム開発を目指してー(第44回日本思春期学会)
|
| 2. |
2025/09/21 |
非医学的研究の倫理審査に対する研究者の認識-倫理審査の受審経験に基づいて-(日本健康心理学会第38回大会)
|
| 3. |
2024/11/23 |
健康心理学研究における応用性とエビデンスレベルの匙加減(日本健康心理学会第37回大会)
|
| 4. |
2024/11/24 |
非医学系研究における有害事象に関する調査 インシデント・アクシデントに着目して(日本健康心理学会第37回大会)
|
| 5. |
2022/09/14 |
ウクライナ復興支援を日本の復興研究から考えるーウクライナ人を助けたい気持ちはウクライナが復興するまで続くかー(日本社会心理学会第63回大会)
|
| 6. |
2021/02/13 |
Counteractive Expressive Writing: How Writing about the Worst-Case Scenario Promotes Self-Control(Society for Personality and Social Psychology 2021 Annual Convention)
|
| 7. |
2018/06 |
小学生の表現筆記によるストレスマネジメント(日本健康心理学会第31回大会 第5回ヤングヘルスサイコロジストの会シンポジウム)
|
| 8. |
2017/11 |
青少年の自己変容とユースワーク(対人援助学会第9回大会)
|
| 9. |
2017/01 |
The effectiveness of expressive writing for performance and its expectations; the interaction between performance strategies and imaginary conditions.(The eighteenth Annual meeting of the Society for Personality and Social Psychology)
|
| 10. |
2016/01 |
The effect of expressive writing about past event on health, mood, working memory and discrepancy between real- self and possible selves.(The Seventeenth Annual Meeting of the Society for Personality and Social Psychology)
|
| 11. |
2015/02 |
The Effect of expressive writing about future event on Health, Mood, Working Memory, and the discrepancy between Real- and Possible-Selves(The Sixteenth Annual Meeting of the Society for Personality and Social Psychology)
|
| 12. |
2014/09 |
(自主企画シンポジウム)実験と応用のはざまで ~研究倫理を考える~(日本心理学会第78回大会)
|
| 13. |
2014/02 |
Relationships among health, mood and discrepancy between real- self and possible - self; for establishing mechanism of expressive writing(The Fifteenth Annual Meeting of the Society for Personality and Social Psychology)
|
| 14. |
2013/09 |
理想自己と現実自己のズレと健康・ワーキングメモリの関係性~筆記療法メカニズム解明のための基礎的研究(日本心理学会第77回大会)
|
| 15. |
2013/01 |
The effects of expressive writing on test performance, stress, and interpersonal relationships in elementary school students.(The Fourteenth Annual Meeting of the Society for Personality and Social Psychology)
|
| 16. |
2012/01 |
Effects of expressive writing on working memory capacity and moods.(The Thirteenth Annual Meeting of the Society for Personality and Social Psychology)
|
| 17. |
2010/10 |
大学生・院生の読解法に影響を与える自己ルールについて~つぶやきと黙読が英語長文理解に及ぼす効果の比較から~(行動分析学会第28回年次大会)
|
| 18. |
2010/03 |
高校生の学業形態と生活形態の関連について(第22回日本発達心理学会大会)
|
| 19. |
2009/11 |
物語筆記が目標行動達成に与える効果の検討(対人援助学会第1回大会)
|
|
5件表示
|
|
全件表示(19件)
|