1. |
2023/09/23 |
インドの酪農業協同組合が直面する競争と課題(南アジア学会第36回全国大会) |
2. |
2023/09/16 |
インドの小売市場におけるコンビニエンスストア業態の台頭(アジア経営学会第30回全国大会) |
3. |
2022/12/11 |
インドの牛乳・乳製品市場を巡る競争と酪農業協同組合(International Symposium on the Social Development in South Asia) |
4. |
2021/09/11 |
インドの酪農業協同組合によるアグリビジネスの確立と貧困問題への対応(アジア経営学会第28回全国大会(オンライン、Zoom)) |
5. |
2020/12/20 |
Sustainable Rural Development and Agribusiness in India: A Case study of the Food Chain Management of AMUL(The 12th INDAS International Symposium) |
6. |
2020/07/18 |
インドにおける農民の貧困緩和と協同組合――酪農業協同組合AMULのビジネスを事例に(JAIBS関東・中部合同部会) |
7. |
2019/09/06 |
Sustainable Rural Development and AMUL’s Food Business: Differences between AMUL, Nestle and Local Dairy Companies in profit margin(13th Indo-Japanese Dialogue on "Indian Economic Development") |
8. |
2019/06/18 |
Inclusive Business and Sustainable Rural Development in India: AMUL constructing community-Based Food Chain.(International Federation of East Asian Management Associations (IFEAMA), (Kyoto)) |
9. |
2019/04/13 |
インドにおける農村の発展と酪農業協同組合—酪農業協同組合AMULを事例に(日本流通学会 関西・中四国部会第126回定例研究会(大阪)) |
10. |
2018/09/04 |
Social Business and Food Chain in India: Organizational Management and Distribution Channels of AMUL(The 10th Indo-Japanese Dialogue on the Indian Socio-Economic Issues with Special Reference to the Japanese Perspectives) |
11. |
2017/10/08 |
インドにおける酪農業協同組合AMULのマーケティング・チャネルの構築と管理—牛乳・乳製品市場と流通機構(日本流通学会第31回全国大会(京都)) |
12. |
2016/09/10 |
インドBOP市場におけるソーシャル・ビジネス-流通チャネルの構築と酪農業協同組合(アジア経営学会第23回全国大会(福岡)) |
13. |
2014/10/25 |
インドにおける日系メーカー製品・チャネル戦略-ダイキン工業を事例に(商品開発・管理学会第23回全国大会(東京)) |
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